WA PENAT MA!

\\Assalamualaikum//

                                                       BOYPRENG BARUU >_<

Hari ni ada aktiviti koko sbelah petang .. wuuu T___T penat . balik dari sekolah terus tidur .. lalala ..*aku penat* pastu lepas bgun tidur aku menangis .. tiba2 ja .. adess ... taktau nak kata .. bapak aku pujuk :3 haha .. *anak ayah* ayah ajak pergi makan kat luar .. tapi malas nak kluar .. tggal aku sorang2 kat rumah .. .
Disebabkan kemarin TAK pergi latihan rumah sukan .. hari ni kena DENDA  O.o *kesian*
kena denda kutip batu !! haha .. aku goyang kaki ja tgk org lain kutip batu .. haha .. habis kasut sekolah KOTOR *malu nak pergi sekolah esok* hari ni aku jadi budak nerd kat sekolah .. haha .. biasalah .. sekali-sekala >_< idk knapa pesbuk lambat loading !!!!! separuh mati tggu dia loading !! internet lajuuuuuu ja ..
ouh my  GREYSON CHANCE !! haha ... sah fake husband aku jelly .. haha ..

 lupaa nak cerita ... kemarin worker ayah aku datang rumah .. kitaorg panggil dia pak muji .. haha .. *indonesian* dia tnya ayah ada tak kat rumah .. lepas tu aku cakap "tak adalah pakcik ... ayah pergi penang .. ada apa2 ke ?? " haha .. pastu dia cakap "ngakk ada apa2 non .. ambil duit ni buat beli aiskrim ya .. kasi sama adik2 juga" dia hulur duit .. jenuh aku tolak .. dah tak larat nak tolak aku pun ambil lah >_< ahahahhaha masa dia bagi duit tuu . dia gulung tau tak ?? aku bukak2 tgk2 duit RM50 ada 3 keping .. erk ! lebih dari cukup nak beli aiskrim .. lpas ayah balik .. aku suruh ayah call pak cik tu .. betul ka .. pastu pak cik tu cakap ..  duit tu sebagai hadiah sbb dia nak balik indon dah .. haha .. x pa .. thankyouuuu pak cik .. haha .. *pasal duit 50 pun nak kecoh* biar la wehh ! kbye >_<