bad day ??

\\Assalamualaikum//



oh haiii ... okay ... terus-terang hari ni aku datang sekolah lambat -,- kena tulis nama T___T masa aku sampai kat lobi semua dah duduk .. serious malu .. rasa mcm everyone is looking at me -__- hampehh .. adik aku yg last punya pasal lah .. i hate you !

aku : zarif .. cepat sikit .. dah pukul 7 suku ni .. nanti akak kena denda .. :'(
adik : padan muka ! haha !

see .. kalau hampa dapat adik mcm ni pun memang rasa nak teriak T____T .. okay .. lupakan jelahh .. benda dah jadi . nak buat mcm mna .. tadi aku stayback mcm biasa sbb ada latihan rumah sukan .. and guess what ?? ada budak laki ni .. dia lontar peluru and habislah tanah2 basah tu memercik ke pelajar perempuan ... memang heaven lah kan ! memang lawa lah kan baju aku -_________- dah tu .. kasut pun dah kotor -,- aiseyyman ! meluatnya aku ! grrr .. nasib baik kerja sekolah tak banyak ..

tadi masa matapelajaran BM ... cikgu tak datang .. haha .. pakat bising -___- si aiman tu pergi lah duduk kat luar class .. sekali dia nampak pengetua dlm perjalanan nak masuk class kami .. dia terus menjerit .. pengetua datang !!! lari !! haha .. semua pakat duduk diam .. haha .. siap bawak keluar buku lagi ... haha .. padan muka !

pan siew wen  !  i will miss you T__T esk dia dah nak pindah class .. haha .. pindah class je pun .. pan ~~ siapa yang nak cubit i ?? siapa yg nak ajar i mandrin ?? siapa yg nak buli i ?? T____t sedih gila bak hang !! haha ..

hari sabtu ni nak keluar dgn girlprengg kitaa . aina .. mas .. amirah .. syafikah .. sofea .. nak pergi hosp .. saja nak lepak2 kat taman ;) haha .. saja nak tangkap gambar and nak celebrate birthday syafikah sekali .. kitaorang sambut lambat sikit :) act nak pergi kat satu tempat rahsia ni .. scene dia memang lawa bak hangg .. haha .. serious .. tapi agak jauh la .. malas nak pergi jauh2 ;) nanti zaty upload gambar2 dia ;) hikhik .. kbye !

suka dengar lagu wang lee hom :D