LOL

\\Assalamaualaikm//




yeah .. tajuk dia agak __________ .. tapi aku nak bgtahu .. aku dah buat account for blogskin :3
insyaALLAH .. esok aku submit skin tuu .. haha .. tak sabar .. * buat mcm aku pro sangat * kesah ??

tadi aku pergi hospital .. masa tgh baring2 sambil badan aku dimasukkan air .. aku tengok budak kecil kat tepi aku kan dia menangis tak henti2 .. kesian ouh .. nak dekat setengah jam gak ah .. kesian mak dia .. mak dia pun dok tahan air mata nak kluar .. tak silap aku budak tu sesak nafas kot .. taktau nak kata .. kesian aku tengok mak dia .. tak berganjak setempat pun .. setia tggu and pegang tangan anak dia .. sumpah terharu aku tengok TT_____TT terbit rasa bersalah aku kat mak TT_____TT mak .. maafkan kakak :3 ily mak :3

masa balik sekolah tadi kan .. aku and umairah lepak kat kereta cikgu azlina .. pastu tgk2 cikgu mazlina datang . dia pulangkan cd mak umairah .. lepastu kan  kan kan .. dia ambil kucing dia dalam kereta .. YA ALLAH .. comel gila :3 hikhik *okay . aku over* haha .. tu ja nak cerita .. kbye !!

kbye :3

dynie .. cepatla balik .. tak sabar nak outing dengan hang .. aku rinduu hang la sayang :3