BERTUDUNG ??

\\Assalamualaikum//



hai .. sihat tak ?? tak ?? ouh . kesian .. pergi akan ubat lah sayang :3

okay .. tadi masa log in facebook ada lah kakak ni .. dia post gambar dia .. gambar tu bagi aku agak KETERLALUAN lah .. gambar dia ... okay .. aku ni penakut okay .. sebab tu aku tulis kat blog .. kalau aku sound dia kat fb sure dia marah2 aku and kutuk2 aku .. etc .. etc .. okay .. and kebetulan pulak gambar dia tu ada seorang lelaki tegur .. lelaki tu cakap pasal menutup aurat bagai lah .. and aku like ja apa yg lelaki tu tulis .. and guess what ?? kakak tu cakap kalau sembahyang tak cukup .. buat apa nak tegur orang .. and terjadilah perang komen :3

Kak tu cakap semua girl-girl kat luar sana pakai tudung tapi pakai ketat-ketat bagai .. (sesetengah) emm .. lagi dia cakap jangan gunakan tudung and agama untuk menutup kesalahan apa tah -,-

HEY AWAK ! SAYA NAK CAKAP .. memang ramai orang yang pakai tudung dia orang pakai baju and seluar ketat-ketat .. and bukan semua sembahyang diaorang penuh .. even aku pun tak penuh -,- aku akan cuba penuhkan jugak ! yes ! aku tahu .. kubur masing-masing kan .. tapi bila akhirat nanti kalau ALLAH tanya .. KENAPA AKU TAK TEGUR HANG ?? AKU NAK JAWAB APA ?? HAH ??? okay .. semua pernah buat silap .. aku tahu tu .. tapi bila orang bagi nasihat tuu .. terima jelahh .. jangan nak cakap banyak sangat !

lagi orang tegur hang .. lagi galak hang post gambar .. apa nak jadi ?? yes aku tahu ..AKU BUKAN USTAZAH KELULUSAN UNIVERSITI ISLAM TERKEMUKA DUNIA .. AND LELAKI TU BUKAN USTAZ YANG ADA KELULUSAN !! TAPI MENEGUR SESAMA ISLAM TU ADALAH WAJIB .. TAK KAN AKU NAK BIAR HANG PAKAI MACAM TU JA .. AKU TAK TEGUR HANG .. PASTU AKHIRAT NANTI ALLAH TANYA KENAPA AKU TAK TEGUR HANG ?? AKU NAK JAWAB APA SAYANG ????

AKU TAHU .. HANG NAK PAKAI APA .. HANG NAK BUAT APA .. TU MASALAH HANG .. BILA ORANG TEGUR .. CUBA HANG TERIMA ???? ni tak .. hang dok maki-maki pulak orang yang tegur hang .. (ni yang aku nak marah belakang-belakang ni ) and lagi satu aku nak habaq mai kat hang ... PAKAI TUDUNG TU WAJIB OKAY .. siapa-siapa yang nak terasa sangat tu ambil lah .. tak kesah sampai tara mana pun -,- kbye !

aku harap ALLAH bagi hidayah dan bukak pintu hati hang :)