I MISS YOU :'(

\\Assalamualaikum//



rambut mereka sangat OHSEMM .. eh . btw .. tengok blog sayaaaaa .. dah berubah lagi sekali . hikhik :3 thanks to kak ziera for the classic template .. sorry akak .. saya godek2 sikit codenyaa :3 kali ni tema nyaa pink +biru .. and header dia tadi ada masalah sikit .. kalau tak header dia besauu tapi bia dah letak dia tak muat pulok TT____TT nak teriak ni ..

aku dah tak larat nak ulang alik hospital sebab bau ubat dia buat aku nak BLUEKK -___-
tapi kann doctor2 kat hospital tu handsome2 taw .. haha .. *sempat lagi aku menggatal*

hidup sebagai pelajr yg *cemerlang serta berdedikasi* macam aku ni mmglah banyak kerjaa perlu dibuat sayang .. banyak gilaa kerja sekolah .. takpa .. redha jelah .. kena stayback la .. apa laaaa .. mggu ni aku stayback 4 hari berturut-turut ... latihan sukan+koko+teman atin sbb dia tak ada org nak teman+bersih kelas ..  okay .. aku penat sesangat .. aku tau lah hg penat jugak .. haha :P kelas tuu aku .. fatin najihah and syafiqah ahmad badli ja yg stayback .. padahal sepatutnya orag lain tapi SEMUA KERJA NAK LETAK KAT BAHU AKU !! serious aku mmg sakit hati + terasa dengan sikap hampa tu .. semuanya aku kena buat .. padahal aku ketua keceriaan ja .. yg lain semua goyang kaki .. hampehh !! takpa .. aku redha ja :')

FRIEND .. hang taw tak aku rinduu hang sangat-sangat .. aku always fikir pasal hang .. sorry lah kalau aku buat hg terasa .. aku dah tak guna phone dah sekarang and aku dah jarang on9 sebab laptop rosak .. aku selalu teringat pasal kita .. sumpah aku tak bohong .. hang lah kawan aku yg paling baik dunia akhirat .. tak ada siapa2 pun yg boleh ganti tempat hang .. hang taw dak ?? tadi aku pergi landmark sbb nak cari buku rujukan .. aku masuk dalam kedai yg hang beli kat aku rantai OWL haritu .. aku menangis dalam kedai tu sbb teringatkan hang .. aku mmg tak malu menangis depan orang ramai -_______- lepastu aku masuk dalam A&W .. lepas beli makanan semua aku duduk kat tempat kita buka puasa haritu .. aku rasa mcm nak menangis ja time tu .. tolonglah faham .. aku sayangkan hang sampai bila-bila . aku tau hang suka apa .. hang suka warna purple and hang suka cadbury blackforest kan ???. sumpah aku tak pernah lupakan hang dalam hidup aku sebab hang dah banyak tolong aku :') aku akan balas budi hang suatu hari nanti .. insyaALLAH kalau aku masih hidup .. ILY forever and always kawan :')

penyakit aku dah semakin parah .. aku minta maaf kalau aku ada buat salah kat hampa .. halalkan makan minum aku .. aku minta maaf :')