DIA NI KAN !

\\Assalamualaikum//


Nama dia NURDINI SHAFIRA :D kawan yang baik pernah aku dapat selain fatin najihah .. kitaorang dah kenal lama dah .. sejak dari darjah 6 lagi .. tapi tak berapa rapat ..tahun ni baru kitaorang jadi kawan baik >_<
dia ni kuat merajuk ouhh .. haha .. kadang2 susah jugak nak pujuk dia :p dia cepat cair dengan CADBURY BLACKFOREST which is her favourite *speaking pulakk *

serious sedih sangat sebab dia dah ak pindah sekolah .. huwaa .. *nak teriak ni * serious kitaorang selalu gaduh macam budak tak matured :p selalu kalau merajuk dgn dia kena standby choclate cadbury tu siap2 .. haha .. dia baik .. lawa .. pandai mathematics *yang ni aku jelous*

kalau aku nak pergi jalan2 mesti ajak dia .. sayang dia sgt2 .. dan yang paling akan aku ingat dia belikan aku rantai owl yg sama bentuk dgn dia punya .. serious .. sayang hang dini . masa rehat kan . dia selalu beli air milo and kami akan share ramai2 .. i will miss this moment T________T . harap2 nanti hang tak lupa aku dgn kawan2 yang lain taw .. aku janji aku akan jadi hg punya ______ .. haha .. aku akan tengok2 dia .. :p
hang belajar rajin2 taw .. jadi anak yg solehah .. esok last day aku jumpa hang T__________T
sayang hang dini sampai x taw nak kata :p


AKU SAYANG HANG DINI SAMPAI BILA2 :3